top of page

הבלוג שלי

רעיונות לאביזרים לבוק בת מצווה

מי שהסתכל קצת באתר יודע שבוק בת מצווה אלה הצילומים הכי מושקעים שלי.

יש לי מלא אביזרים ורעיונות לאקססוריז. אם אתן מחפשות צלמת טובה, בסופו של יום היא זו שאמורה להביא את האביזרים. ועדיין, לא מזיק להביא גם קצת דברים משלכן כדי שהבוק יהיה מיוחד עוד יותר.

אז תכינו דף ועט. מתחילים!


תחביבים:

הדבר שהכי טוב להביא לצילומים אלו אביזרים שמראים את התחביבים של מי שמצטלמת. כי זה מה שמייחד אותה, ומראה גם את האופי שלה (ולא רק את היופי). כדאי לחשוב על תחביבים אמיתיים, ולא להביא סתם גיטרה למשל, אם לא יודעים בכלל לנגן.

רעיונות: ספר, כלי נגינה, אופניים, בגדי ריקוד, תחפושת אנימה, אוזניות, מצלמה, קנבס ומכחול, איפור, נעלי בלט ועוד.


דוגמה של בוק בת מצווה. נערה מנגנת בכינור

מנורות לילה:

זה משהו שלא הרבה חושבים אליו. יש כל מיני מנורות ללילה שלא צריכות חשמל. אם אתן מביאות לצילומים אביזרים כאלה צריך שחלק מהצילומים יהיו כבר כשחשוך, וכמובן שהצלמת מסכימה. אפשר להביא קישוט זוהר בחושך, מנורות מיוחדות של ירח וכוכבים, עששית ומנורות כריסמס קטנות.


דוגמה של בוק בת מצווה. נערה אוחזת עששית על חוף הים


שלטים ומספרים:

אביזרים לבוק בת מצווה נוספים שמתאימים, הם מספרי 12, לוח גיר לכתיבת טקסט (למשל "בת מצווה ל...), ואביזרים שבצורה ברורה מראים שמדובר בגיל שתים עשרה.


אקססוריז ללוק:

אביזרים שיוסיפו עניין לתמונה וישלימו את הביגוד:

מזוודה, כובע, סלסלה, מטריה, משקפי שמש, זר לראש, מניפה.



בועות סבון:

שמתי את זה בקטגוריה נפרדת כי זה פשוט אביזר מושלם. הצבעים של הבועות סבון יחד עם התנועה של המצולמת כשהיא מפריחה אותן יוצרים תמונה מיוחדת מאוד. זה משהו שאני אף פעם לא מוותרת עליו בצילומים שלי.


דוגמה של בוק בת מצווה. נערה מפריחה בועות סבון

חיית מחמד:

אין על חיות מחמד! אבל, צריך להיזהר מפני שרוב בעלי החיים נורא ילחצו לצאת מהאזור שהם מכירים. אם יש חיה אחת שבדרך כלל מתאימה זה כלב. אם רוצים בעל חיים אחר אפשר לקנות בובה כך שלא נפגע באף אחד בדרך. בעלי חיים אחרים נוספים על ידי בפוטושופ. אני נמנעת מצילום עם ארנבים, אפרוחים, סוסים ועוד.


פרחים או פירות:

אם מצטלמים בטבע, זה ממש קסום להוסיף פרחים (גם מלאכותיים), ופירות כמו תותים, אבטיח ותפוחים אדומים.


אביזרי ימי הולדת:

בוק בת מצווה הוא חגיגת יום הולדת! ולכן אביזרים של יום הולדת מתאימים מאוד. אם זה זר פרחים, קישוטים שאפשר לתלות או זיקוקים קטנים.


דוגמה של בוק בת מצווה. זיקוק קטן של יום הולדת שנערה מחזיקה

טיפים

זה ממש כיף להביא דברים שאתן אוהבות ומתחברות אליהם. אבל הטיפ הכי גדול שלי הוא - לא להגזים. לסמוך על הצלמת שהיא תצלם הכי מושלם שאפשר. לפעמים יותר מידי אביזרים עלולים ליצור לחץ, או באסה שלא מספיקים הכל, במקום שתוכלו להתמקד בחוויה ובכיף שלכן. וכשכיף לכן יוצאות התמונות הכי יפות.

וטיפ אחרון- אני ממליצה לא להביא דברים שעלולים ללכלך את הטבע. כמו קונפטי ונצנצים. אפשר להוסיף את זה בפוטושופ. באותו נושא- בלוני הליום שמשוחררים לאוויר פוגעים מאוד בסביבה, ממליצה לשים לב לזה.


בהצלחה והמון מזל טוב!



 

אם לא יצא לכם להכיר אותי, נעים מאוד!

אני מזמינה אתכם להמשיך לאתר שלי ולהתרשם. יש לי עוד המון מאמרים וכלים מועילים בנושא.

אפשר גם ליצור איתי קשר בכל מה שקשור לצילומים.




ליצירת קשר

תודה

bottom of page