top of page

הבלוג שלי

בוק בת מצווה- למה צריך את זה בכלל?


דוגמה לצילום נערה בבוק בת מצווה

בואו נודה באמת, בנות ואמהות בוחרות לא פעם לעשות בוק בת מצווה מתוך לחץ חברתי ורצון לעשות את מה שנהוג. אני רוצה שתראו את הצדדים היפים של הבוק ומדוע הוא מוסיף המון למעבר לגיל 12.

ביטחון עצמי

בצילומי בוק, כשיש תיווך הורי נכון, ותיווך של הצלמת, אפשר להעצים את הנערה ואת האהבה שלה לעצמה. כשהנערה מתנהגת כמו עצמה, ומצולמת באופן שתואם לגילה הבוק מהווה מקום של השלמה עצמית.

גיל 12 זה שלב שבו יש שינויים רבים. זו שנה של התבגרות והתפתחות, גם מבחינה פיזית וגם ברמת האישיות. זה שלב בו הקשרים עם חברים הופכים מורכבים יותר, וכך גם הקשר של כל אחת עם עצמה. בעולם בו יש אידאל יופי מסוים (במיוחד עם האינסטגרם), ונורמות חברתיות חיוביות ושליליות, יש גם הרבה בלבול.

בצילומי הבוק, אוכל להראות לנערה כמה יופי יש בה. נתעד את השלב הזה, כשהיא עוד ילדה, אבל כבר לא בדיוק. הזמן הזה שמוקדש רק לה, המצלמה שמתמקדת בה; אלה דברים שגורמים לה ללמוד על עצמה דברים חדשים, ולראות גם שזה בסדר ומותר לאהוב את עצמך.


דוגמה לצילומי בוק בת מצווה


הצגה לעולם

אירוע בת מצווה, ובכלל המעבר הטקסי החשוב שבין ילדות לבגרות, מאפשר למשפחה ולנערה להציג את עצמה לחברים, מכרים ומשפחה. ההורים מדברים בגאווה על בתם ומספרים עליה ועל האושר שהכניסה לחייהם.

בוק בת מצווה, הוא אמצעי נוסף בו אפשר להציג את הנערה לכולם. הבוק מציג את המראה שלה, אך לא פחות חשוב- את תחביבה, ומה שהיא משדרת לעולם. כך היא יכולה לבטא את עצמה כלפי חוץ, בצורה שלא תמיד מתאפשרת בחיי היומיום.


דוגמה לנערה מנגנת על כינור בבוק בת מצווה

יום כיף

אחד הדברים החשובים ביותר הוא שהקונספט של בת המצווה יהיה כיפי ומהנה לנערה. בסופו של יום, הרצון שלה, ומה שיעשה לה טוב, אלו הנקודות שצריכות להוביל בשיקולים השונים. להצטלם זו חוויה לא שגרתית ונהדרת. רוב המצולמות יצטרמו שוב- רק ביום חתונתן. זה משהו שלא זוכים לעשות הרבה במהלך החיים. התהליך של הצילומים, ולאחר מכן ההנאה מהתמונות עצמן מאוד משמעותי לנערות, ומעניק להן חוויה שהן לא ישכחו.


דוגמה לצילום נערה בים בבוק בת מצווה


הזדמנות לתמונות משפחה

הרבה צלמים ישמחו לצלם בתחילת הסשן את המשפחה עם הנערה. זו הזדמנות נהדרת ליצור תמונה משפחתית מקצועית ולמסגר בבית.


דוגמה לצילומי משפחה בבוק בת מצווה


-רותי-

ליצירת קשר

תודה

bottom of page